Followers

Monday, October 13, 2014

Jom ketahui 4 alasan paling kukuh mengapa si dia tidak membalas SMS kamu.



★   MENGUJI KESABARAN KAMU
Buat pengetahuan kamu, gadis  memang suka menguji. Jika di benar-benar tahu bertapa kamu menyukainya si dia memang sengaja ‘menghilangkan diri’ kerana ingin melihat sejauh mana kamu akan mencarinya dan adakah kamu benar-benar ‘fight’ untuk dapatkannya atau tidak. So boys, jangan mengalah dan berhenti ya!

★   TIDAK TERTARIK DENGANMU
Kemungkinan besar si dia tidak tertarik dengan kamu oleh itu si dia cuba sedaya upaya untuk mengelakkan diri dari kamu. Kalau begitu jangan beri message bertubi-tubi kerana ia akan menyebabkan perasaan benci mula timbul.

★   KAMU TERLALU MEMBOSANKAN
Gadis memang mempunyai cita rasa yang tinggi dan unik. Memang sukar di ramal tetapi andai kata tiba-tiba si dia menghilangkan diri dan tidak balas SMS kamu itu bermaksud kemungkinan besar si dia telah temui seseorang yang jauh lebih menarik berbanding kamu. Ada kemungkinan kamu agak membosankan kerana itu si dia cuba hentikan perhubungan dengan kamu.

★   TIDAK KENAL
Tidak mustahil juga jika gadis tersebut sebenarnya tidak mengenali nombor atau nama akaun sosial media kamu. Bayangkan, tak akan lah si dia ingin berhubung dengan orang yang tidak di kenalinya bukan ? Oleh itu lebih baik jika kamu perkenalkan diri kamu dahulu sebelum mengajak si dia keluar atau berjumpa.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts

Sepulohsen.Blogspot.Com's Facebook Wall

sepulohsen. Powered by Blogger.

Labels